Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

Pristatymo ir grąžinimo taisyklės

  1. PREKIŲ PRISTATYMAS/ATSIĖMIMAS
    1. Jūs, užsakydamas Prekes, galite pasirinkti Prekių pristatymo būdą, t. y. pasinaudoti kurjerio (mūsų arba trečiojo asmens) teikiama Prekių pristatymo paslauga.
    2. Lapekepe elektroninės parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos visoje Lietuvoje. Prekybos teritorija yra nustatyta vienašaliu Pardavėjo sprendimu.  Galimybės pasirinkti laiką nėra. Minimalus užsakymas miesto ribose – 20 Eur (su PVM), rajonuose – 50 Eur (su PVM). Pakuoti gaminiai pristatomi visoje Lietuvoje per 1-3 d. d.Dėl išaugusio siuntų kiekio, siuntų pristatymas gali vėluoti. 
    3. Jūs, užsakymo metu pasirinkę Prekių pristatymo paslaugą, įsipareigojate nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.Pasirinkus prekių pristatymo Pirkėjo nurodytu adresu paslaugą, prekės pristatomos darbo dienomis iki 17 val. Šventinėmis dienomis ir sekmadieniais prekių pristatymo paslauga neteikiama. Pristatydamas prekes Pirkėjo nurodytu adresu, kurjeris pristatymo dieną išsiunčia Pirkėjui informacinę SMS žinutę ir (ar) elektroninį laišką, kuriame pateikia informaciją apie planuojamą prekių pristatymo laiką.
    4. Jūs įsipareigojate Prekes priimti pats arba užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris atsiims Prekes. Tuo atveju, kai Jūs (ar nurodytas kitas asmuo) Prekių priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Jūs neturite teisės reikšti Įmonei pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
    5. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Jūsų pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą. Prekių pristatymo paslaugų sąrašas, kainos, terminai ir sąlygos pateikiami prekių pirkimo metu užsakymo formavimo lange, prieš atliekant mokėjimą.
      1. Iškvietus kurjerį ir pateikus siuntas iki 10:00 jas iki durų pristatysime tą pačią dieną, pateikus vėliau – kitą darbo dieną. Pristatymui į siuntų skyrių kurjerį užsakyti iki 14:30.
      2. Siuntų kurjeriai siuntas paima ir pristato įmonėms šiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Alytuje, Vilkaviškyje, Jonavoje ir Mažeikiuose ; kituose miestuose siuntas pristatome į siuntų skyrius autobusų stotyse. 
      3. Jei reikalingas pristatymas „iki durų” – būtinai informuokite apie tai kurjerį, nes pagal nutylėjimą visos siuntos keliauja į siuntų terminalus. Kurjerio atvykimas papildomai kainuoja 1,20 eur (su PVM) už siuntą. (nepriklausomai ar siunta siunčiama į stotį, ar su pristatymu). 
      4. Kurjerio užsakymai pateikiami telefonu arba registruojant iškvietimą mūsų tinklapyje www.siuntosautobusais.lt.
  1. Kai Jūs pageidaujate, kad Prekės būtų pristatytos ne Lietuvoje, užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu.
  2. Įmonė ar trečiasis asmuo Prekes pristato per 1-3 darbo dienas. Iškilus nesklandumams ar Prekių trūkumui, Įmonė nedelsiant praneša Jums apie galimą ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Jus tai tenkina, Įmonė toliau vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Įmonės pateiktas ilgesnis Prekių pristatymo terminas Jūsų netenkina, pateiktas užsakymas yra atšaukiamas ir Jūsų sumokėta pinigų suma grąžinama šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
  3. Visais atvejais Įmonė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimus, jeigu Prekės Jums nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Įmonės nepriklausančių aplinkybių.
  4. Įmonė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Jūs gavote turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį Prekių pristatymo metu.
  5. Prekių pateikimo Jums ar Jūsų įgaliotam asmeniui metu Jūs (ar Jūsų įgaliotas asmuo) privalote kartu su Pardavėju arba Jums pristačiusiu Prekes kurjeriu patikrinti siuntos ir Prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Jums pasirašius siuntos perdavimo–priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta bei Prekės yra perduotos tinkamos kokybės, Prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei Prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų nėra.
  6. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista, Prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar Prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Jūs privalote tai pažymėti siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo kurjeriui (trečiajam asmeniui), surašyti laisvos formos siuntos ir/ar Prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Neatlikus tokių veiksmų Įmonė yra atleidžiama nuo atsakomybės prieš Jus dėl Prekių pažeidimų, kokybės, komplektacijos, pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjot Prekės pristatymo dokumente.
  7. Pardavėjas dės visas pastangas, kad Pirkėjo užsakymas būtų visa apimtimi įvykdytas, tačiau negali suteikti ir neteikia dėl to jokių garantijų. Jei užsakymo komplektavimo vietoje nėra užsakytos prekės likučio ar pakankamo jos kiekio, Pardavėjas pasilieka teisę nepristatyti prekės arba pristatyti mažesnį prekės kiekį, o Pirkėjas apie tai informuojamas pranešimu el. paštu arba telefonu.
  1. Jei Pirkėjas už prekes yra apmokėjęs jų užsakymo metu, o pristatomas yra mažesnis prekių kiekis, pinigai už Pirkėjo apmokėtas, tačiau Pardavėjo nepristatytas prekes, sumokami į Pirkėjo sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas.
  2. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog pristatymo metu nėra tinkamo prekių kiekio arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje-faktūroje ar kitame prekių perdavimo-priėmimo dokumente, Pirkėjas privalo nedelsiant (prekių pristatymo metu) informuoti apie tai Pardavėją.
  1. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
    1. Nekokybiškų Prekių (kai maisto prekės yra pažeistos ar jų galiojimas pristatymo dieną yra pasibaigęs) grąžinimo atveju, Įmonė įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Įmonė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus.
    2. Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu rixaalytus@gmail.com tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.
    3. Grąžinant ar keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, Jūsų paprašysime užpildyti pateiktą Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.
    4. Atsižvelgiant į Įmonės siūlomų Prekių rūšį, Jūs tą pačią kalendorinę dieną nuo Prekių pristatymo dienos, turite teisę pareikšti Įmonei pretenziją dėl vėliau pastebėtų ir aktais užfiksuotų neatitikimų. Šiuo atveju Įmonė įsipareigoja išnagrinėti pretenziją per 1 (vieną) darbo dieną ir, esant pagrįstai pretenzijai, pakeisti jas atitinkančiomis kokybės reikalavimus prekėmis arba grąžinti už Prekes sumokėtus pinigus.
    5. Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    6. Prekių grąžinimo sąlygos nėra taikomos:
      1. Kai prekės yra greitai gendančios ar prekių galiojimo laikas yra trumpas;
      2. Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių;
      3. Kai nesudaromos sąlygos siuntos priėmimui.